***

ایده اولیه راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرم کالا به سالهای ۸۳ و ۸۴ بر می گردد که به دلیل مهیا نبودن زیرساخت لازم در کشور تا سال ۸۸ مسکوت ماند و ناگزیر به همان روش سنتی فعالیت فروش در بازار آغاز گردید . از سال ۸۸ تا ۹۰ مطالعات کارشناسی و تحلیل بازار فروش اینترنتی توسط سرکار خانم مهندس لاله محمودی انجام و نهایتا در سال ۹۰ اولین گام اجرایی در مسیر راه اندازی فروشگاه اینترنتی خرم کالا توسط ایشان برداشته شد. از مهمترین نقاط قوت این مجموعه در کنار هم قرار گرفتن تیمی با تجربه، شناخته شده و خبره در حوزه IT و تیمی برجسته در حوزه اقتصادی و مارکتینگ بود. این تیم پس از راه اندازی فروشگاه و در یک بازه زمانی تقریبا دو ساله وب سایت خرم کالا را در بهمن سال ۹۲ راه اندازی نمود.

استراتژی مدیران خرم کالا از همان ابتدا خلق بیشترین مزیت برای مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنها بود. آنها موفقیت خود را صرفا در گرو رضایت مشتریان خود می دانستند، زیرا آگاه بودند که در دنیای کنونی و با وسایل ارتباطی پیشرفته و گسترش شبکه های اجتماعی، رضایت مشتریان تنها برگ برنده آنها خواهد بود و لذا سعی نمودند بجای صرف بودجه های کلان برای تبلیغات، تمرکز و بودجه خود را صرف تامین حداکثر رضایت مشتریان کنند.

عرضه محصولات متنوع در زمینه های مختلف از جمله لوازم دیجیتال ، لوازم خانگی ، لوازم شکار و… با کمترین قیمت و با کمترین حاشیه سود، عرضه محصولات مختلف با تنوع بالا و گارانتی های اصلی، ارسال امن و سریع ، در کنار سایر امکانات منحصر به فردی که برای تامین رضایت مشتریان به مرور زمان توسط این فروشگاه ارائه خواهد شد، نشان دهنده رویکرد جدیدی در بین فروشگاه های اینترنتی می باشد.

در حال حاضر کارکنان این فروشگاه تحت مدیریت مهندس بهمن خسروی  در حوزه های فروش، مارکتینگ، تأمین کالا، برنامه نویسی و ارسال کالا پاسخگوی مشتریان محترم می باشند.

جهت رسیدگی به کلیه امور مشتریان از جمله ثبت سفارشات، پاسخ به سؤالات و دریافت نظرات و پیشنهادات، انواع راه های ارتباطی از تلفن، ایمیل،  پیامک و … در نظر گرفته شده است که از طریق صفحه اصلی سایت یا صفحه تماس با ما قابل دسترسی است.